
טיסה הלוך ושוב למיאמי דרך ליסבון נרכשה אצל ספק תיירות זר. טיסה בוטלה על ידי חברת תעופה מסיבה כמו שכתב לי ספק -שינוי ב-schedule ספק לא הציעה לי שום טיסה חדשה או פיצוי אך כתב שתטפל בהחזר כספי ככל שחברת תעופה תסכים. מאז נעלם ולא עונה לאימייל חוזרים. האם אפשר לתבוע חברת תעופה שיש לה נצי ג בתל אביב ,ואצל סוכן נסיעות זר אין נציג בארץ?

אלכסנדר היקר שלום,
לא כל כך ברור לי האם חברת התעופה הציעה לך טיסה חלופית או השבה של התשלום? האם פנית אל חברת התעופה?
לכל חברת תעופה אשר מבצעת טיסה מישראל ואל ישראל יש נציג לקבלת כתבי בי דין. כאשר אתה תובע חברת התעופה עליך להמציא את כתב התביעה אל נציגה של אותה החברה בישראל לקבלת כתבי בי דין.
בברכה
יצחק, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בעיכוב בהמראת טיסה בין 5-8 שעות הנוסעים זכאים לשירותי סיוע (מזון ושתייה, תקשורת ואף לשירותי לינה תלוי אם מדובר בעיכוב בלילה), בנוסף חברת התעופה חייבת להציע לכם את השבת התמורה או בחירת כרטיס טיסה חלופי...
המשך תשובה