
שלום, מה הזמן הקבוע בחוק שחברת תעופה צריכה לשלם לי את הפיצוי? כבר נקבע שהנוסעים יפוצו אבל כל פעם שאני שואל מתי יכנס הפיצוי מורחים אותי. תודה

הפורום אינו עוסק בשאלות מסוג זה. אך בכל מקרה המלצתי היא פשוט לא לוותר ולא להרפות, להתקשר/ לשלוח מייל וכו'.
עם זאת, חשוב לזכור שלעיתים זה לוקח גם זמן. תקציב לחברת התעופה תאריך יעד שעד אז אתה מצפה מחברת התעופה להעביר אליך את הפיצוי ושיהיה לך תיעוד על כך, במידה ולא יעבירו את הפיצוי עד אז, מציע לפתוח הליך בתביעה קטנה או לחלופין לשלוח מכתב התראה מעורך דין.
בכל מקרה מצבך מצוין משום שיש לך כבר תיעוד על כך שחברת התעופה מוכנה לפצות.
בברכה
יצחק
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

במקרים בהם הטיסה המריאה בעיכוב של עד 5-8 שעות ביחס למועד הנקוב בכרטיס הטיסה. הנוסע יהיה זכאי להשבת התמורה עבור כרטיס הטיסה או בחירת כרטיס טיסה חלופי, מזון ומשקאות, שיחות טלפון, ובמקרים חריגים אף לינה ...
המשך תשובה