
הזמנתי טיסה דרך פגסוס לפני 3 חודשים ל - 20/8/25 והיום 5/8/25 הודיעו לי שהטיסה מבוטלת עקב חוסר ביקוש (זעם נוראי) את הכסף הם רוצים להחזיר לי תוך 14 ימי עסקים ( חוצפה) אין עם מי לדבר , לא ניתן להשיג את השרות לקוחות שלהם ואני חסרת אונים ולא יודעת למי לפנות ומה לעשות.

ראשית, יש לבדוק את תנאי ההזמנה שלך עליהם חתמתם, שם בוודאות יש התייחסות לנושא זה (שמותר להם לבטל אם אין מספיק מזמינים). לא בטוח שיש כזה תנאי. פשוט ראיתי לא מעט פעמים שסוכנויות נסיעות אכן מציינות סעיף שכזה. עלייך לבדוק זאת.
שנית, לגבי ההחזר, גם במקרה זה יש לבדוק את תנאי ההזמנה עליהם חתמתם במקרה של ביטול ההזמנה על ידם. על פניו לא מדובר בעיכוב משמעותי של ההחזר. במידה ולא יבצעו החזר בתוך 14 ימים ניתן יהיה לפעול מולם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מומלץ להגיש תלונה לחברת התעופה וכן מומלץ שהפניה תעשה בכתב ולא רק בעל פה , כמובן שיש לצרף אסמכתאות על אודות התכולה שהייתה לך במזוודה, כך גם לצרף קבלות של ציוד/ביגוד וכו שנאלצתם לרכוש בגלל אבדן המזוודה...
המשך תשובה