שלום רב בחודש מאי טסתי לאיטליה (מילאנו) ושכרתי רכב עוד מהארץ מה- 16-25/5/11 מחברת אלדן. עלות ההשכרה - 294 יורו לכל התקופה. מסתבר כי החברה, ללא ידיעתי, גבתה את הסכום ע"י חברת "אופרן שירותי השכרת רכב בחו"ל". בפועל, ניתן השרות ע"י חברת יורופקאר. כלומר- מעורבות כאן 3 חברות! הרכב הוא בדרגת CDMR . בהגיעי לנמל התעופה קיבלתי רכב מסוג לנציה מוסא 1.4 דיזל. לרכב היו מספר תקלות, וכשניסיתי לפנות לחברת יורופקאר - פעם אחת ניתקו לי את הטלפון ובפעם השנייה הנציגה לא הבינה מילה באנגלית. פניתי לאלדן ואלדן הסירו כל אחריות בטענה שאם הייתי פונה אליהם משם - הם היו דואגים לפתרון הולם. האם יש לי קייס בנושא הזה? במידה וכן, בכמה אני אוכל לתבוע?
שלום ארז,
אכן יש לך קייס,
אם עשית את ההסכם מול חברת אלדן ובהסכם לא כתוב שהשירות ינתן על ידי חברה אחרת הרי שאתה צודק מבחינה חוקית .
בהצלחה,
שחר שוורץ , עו,ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
בעיכוב בטיסה בין 2-5 שעות הנוסע יהיה זכאי לקבל מחברת תעופה שירותי סיוע כגון שיחת טלפון, מזון ומשקאות. אך לא קיימת לנוסע זכאות לפיצוי כספי בגין העיכוב בטיסה...
המשך תשובה