
שלום רב, רכשתי טיסה וביטלתי לאחר כשבוע לפי חוק הגנת הצרכן. בסוכנות מסרו לי שיחזירו לי את כל הכסף מלבד 100 ש"ח שהם דמי הביטול. השאלה שלי היא האם אמורים להחזיר לי את כל הסכום ששילמתי בשקלים פחות 100 ש"ח או שמבצעים המרה לפי שער $ (המקורי או החדש) ואז קובעים את גובה ההחזר?
הסוכן אמור להשיב לך את הסכום המדויק ששילמת עבור הכרטיס בניקוי של 100 ש"ח.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בהתאם למתואר בשאלה, על חברת התעופה היה לספק לך שירותי סיוע כגון לינה, מזון ושתייה ושירותי הסעה ותקשורת. ללא קשר למצב הביטחוני. כך קבע החוק. במידה ושמרת את כל הקבלות אתה אכן יכול לקבל את ההוצאות הללו ב...
המשך תשובה