לפני שבועיים שלחתי את כל הטפסים לשגרירות הבריטית, דחוף לי מאד הדרכון כי אני טס עוד שבועיים בדיוק לארה"ב ולא רוצה להוציא ויזה כפולה יתכן שבתוך שבועיים עד שבוע וחצי הדרכון הבריטי יהיה אצלי אומנם כתוב שתוך שישה שבועות זה מוכן אבל שמעתי שזה לוקח הרבה פחות זמן, אני בלחץ גדול, מה דעתכם
שלום אוריה,
משרדנו מסייע כיום לאנשים רבים לחדש את דרכונם הבריטי.
משרד הפנים הבריטי דווקני בדרישותיו ביחס למילוי המסמכים לדרכון האנגלי ולעיתים קרובות משיב את הבקשות למבקשים לתיקון או אף דוחה אותן אם לא מולאו כראוי.
קיימת שיטה לשלם בעבור הנפקת דרכון חירום.
בדרך כלל ההליך אורך בין שלושה לשישה שבועות כל עוד לא חסרים מסמכים או שאין סיבוכים אחרים .
חשוב לא לשכוח למלא את טפסי הESTA (מערכת אלקטרונית לאימות נסיעות) לויזה האמריקאית
אנו יכולים לסייע לך בהשלמת ההליך בצורה יעילה ונוחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד דליה סקלאר
055-4532736
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום- כל עוד טרם התחתנתם- אתם מחויבים להוכיח שגרתם יחד לפחות שנתים. יחד עם זאת החוק מאוד קשה היום לזוגות לעבור לבריטניה ויש תנאים פיננסים מסובכים. אני ממליצה לכם להתקשר למשרד ולקבוע פגישת יעוץ מסודר כ...
המשך תשובה