סבא שלי נולד בזמן השלטון המנדטורי בעדן ויש והיה לו דרכון בריטי ואז אבא שלי ז״ל הוציא גם דרכון בריטי. ואחר כך אני הוצאתי דרכון בריטי אני רוצה להוציא לבת שלי מה אני צריכה לעשות?
שלום. תוכל ליצור קשר דררך המספר שמצויין בעמוד שלי באתר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד דליה סקלאר
055-4532736
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
נעמה שלום, חוקי ההתאזרחות בבריטניה מבחינים בין אזרחים שקיבלו אזרחות לפני 1983 ואחרי. השאלה הקריטית היא באיזו שנה אמך התאזרחה. את מוזמנת ליצור קשר עם המשרד לקבלת ייעוץ. בברכה, עו"ד דליה סקל...
המשך תשובה