שלום, אני הולך להתחתן עם בחורה מאנגליה, ואנחנו חושבים על מגורים שם. האם כתושב קבע אוכל לעבוד שם?
שלום דוד -
המטרה של ויזת מהגר מסוג SETTLEMENT VISA זה כדי שתתרום לכלכלה בריטית ותעבוד. אם אתה מקבל את האישור יהיה לך זכות לעבוד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד דליה סקלאר
055-4532736
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום יאיר, יצרנו קשר עם הרשויות כדי לעדכן על התרמית וכמו כן יצרנו קשר עם המשטרה. ישנן הרבה תרמיות באינטרנט ויש להיזהר ולברר היטב לפהי שמוסרים פרטים פיננסים או מעבירים תשלום. בברכה, דליה...
המשך תשובה