המנהל הגיע לקיבוץ שלנו והוציא צו סגירה לעסק לקרמיקה שפועל בו כבר מעל לעשר שנים, בטענה שאין לו תכנית בניה מאושרת. האם מדובר בתקנות חדשות, והאם ניתן לעשות משהו כדי לקבל כעת אישור להמשך פעילות העסק?
צביה שלום
אני משער שעסק הקרמיקה מנוהל על קרקע שמיועדת למטרות אחרות למשל חקלאות או מגורים.נראה לי שאפשר לפתור זאת באמצעות טיפןל מקצועי.
בברכה
משה לין עןו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מיכל ואקרט
055-4532896
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, לא ניתן לדעת בתוך כזה זמן הרשות תבצע את הקניית הבעלות בעצמה. אולם את רשאית לעשות כן באופן עצמאי ומיידי וללא תשלום. הנך מוזמנת ליצור עמנו קשר בטלפון שמצויין בעמוד שלי באתר ונשמח להר...
המשך תשובה