בנין עם דיירים. האם כאשר רשות מקרקעי ישראל נותנת הודעה שהחוכר הופך לבעלות פרטית אז זה אוטומטי עובר?

שלום רב,
במרבית המקרים כן.
הנך מוזמנת ליצור עמנו קשר בטלפון שמופיע בעמוד שלי ונשמח להרחיב ולסייע בשיחה טלפונית.
בברכה,
מיכל ואקרט, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מיכל ואקרט
055-4532896
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, מול רשות מקרקעי ישראל לא תהיינה כל הגבלות אולם חשוב לוודא מול הוועדה המקומית לגבי כל שינוי חיצוני של הבניין בהתאם לתוכניות וההיתרים החלים. הנך מוזמנת ליצור עימי קשר בטל דרך המספר שלי ...
המשך תשובה