1. מה עושים כאשר השכנה בדו משפחתי לא ניגשת לרשום עצמה בטאבו ולנו לא נותנים במנהל מקרקעי ישראל שטרי חכירה על שמינו על אף ששילמנו פרצלציה מכאן שאין לנו נסח טאבו על מנת לקבל משכנתא. אין לנו סכסוך עם השכנה היא פשוט לא מסדרת את עניין הטאבו. האם זה נשמע הגיוני? 2. האם לועדת ערר על היטל השבחה חייבים לבוא עם עו"ד? 3. האם כל מי שמבקש פטור עד 140 מ"ר מקבל?
שלום רב,
ניתן לפנות בתביעה לבימ"ש לחיוב השכנה ברישום כאמור או לחיוב המינהל לשיתוף פעולה. מובן שיש לכך עלויות.
וע' ערר - מומלץ לקבל ייצוג משפטי.
מציע לקבל ייעוץ משפטי ספציפי למקרה.
עו"ד אייל אשכנזי
אין באמור משום יעוץ משפטי או אחר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מיכל ואקרט
055-4532896
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, ככלל רמ"י אינה מחוייבת במועדים, ככל שהזמן אינו סביר ניתן ליצור עמנו קשר בטל 053-6112800 ונשמח לסייע ולקדם את ההליכים מול רשות מקרקעי ישראל, כמו כן כדאי לבחון אפשרות לביצוע הקניית בעלות. ...
המשך תשובה