שלום ביולי 2014 עברתי את המכסה של עוסק פטור. הרו"ח שלי טוען שאני צריכה לשלם מע"מ מינואר 2014. הגיוני?
צודק. הכנסות נמדדות על פני תקופה של שנה. שנת המס. ולכן עברת את התקרה ביחס לכל השנה.
הכנסותיך עלו על התחזית בתחילת שנה.
בהצלחה- צפריר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רונן שלום, העסקת בני נוער בחופשת הקיץ היא בהתאם להוראות חוק עבודת הנוער, והפרת החוק דינה מאסר או קנסות. אסור להעסיק בני נוער מתחת לגיל 14 , נדרש אישור רפואי ,וישנה מגבלה על סוג העבודות . מותר להעסיק...
המשך תשובה