האם תחנת דלק יכולה להיפתח רק על ידי נכה צה"ל או שגם אני, אשר הייתי חייל קרבי, יכול לפתוח תחנת דלק. ממי מקבלים אישור לכך?
יש לבדוק זאת במשרד בתשתיות הלאומיות, וכן במשרד התמת, משרד הפנים ועוד..
לפתיחת תחנת דלק דרושים אישורים ממספר משרדים ממשלתיים בחלק נקבתי אך ישנם נוספים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לפני השקת אפליקציית היכרויות, יש כמה צעדים משפטיים חשובים: 1. הגנה על הקניין הרוחני – רישום סימן מסחרי, בדיקת פטנט וזכויות יוצרים על הקוד והעיצוב. 2. תנאי שימוש ומדיניות פרטיות – ניסוח תקנון ו...
המשך תשובה