לאחר החמרת המצב. אני נכה משנת 1950. למי יש לפנות וכיצד ומה יש להציג תודה אשמח לתשובה נעמי
התאלמנתי לפני כחודש ועלי לשלם ארנונה האם קצבת פוליו שאני מקבלת נחשבת כהכנסה שעליה אני צריכה לשלם את הארנונה? אני גימלאית ואין לי הכנסות פרט לקצבת ביטוח לאומי ושאירים. אשמח לתגובה כי במועצה אצלינו מחשבים את קצבת הפוליו כהכנסה ורוצים לחשב לפי זה. תודה נעמי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, בהתאם לחוק הגזזת אלמנה של נפגע גזזת שנפטר מאחת המחלות המוכרות בחוק תקבל מענק שאירים בסך של כ-55,000 ש"ח אם אין לה ילדים או ילדיה היו בגירים בעת פטירת הנפגע. אלמנה שלה ילד או ילדים תקבל 92,45...
המשך תשובה