חברת מימוש זכיות סייעה לי וקיבלתי 20% נכות. כעת החברה דורשת ממני אחוזים מ - 70 קצבאות. זה נראה לי מוגזם. האם זה חוקי?
1.ראשית, תבדקי מה גובה שכ"ט, אשר התחייבת לשלם לחברת מימוש זכויות בהסכם שכ"ט שחתמת.
2. על פי כללי לשכת עורכי הדין (התעריף המינימלי המומלץ), התש"ס 2000, התעריף המינימלי המומלץ בתביעה לקצבה חודשית הינו: הקצבה החודשית כפול 48.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, לצערי ,החוק לפיצוי הקרנות נגד גזזת מכיר רק בניתוחים לכריתת בלוטת התריס בשל גידולים ממאירים ולא בשל גידולים שפירים. בהנחה שהמדובר בגידול ממאיר בהחלט ממליצה להגיש בקשה להחמרת מצב ולהכרה בניתוח ...
המשך תשובה