שלום רב, רציתי לדעת האם ניתן בנוסף לתביעה נגד קצין התגמולים גם להגיש תביעה נזיקית נגד המעוול באופן אישי (המפקד בצבא)?
נויה שלום,
המסלול הפתוח בפניך כשמדובר בנזק תוך ועקב השירות, שלא מעורב בו גורם מחוץ לצבא, הינו המסלול של חוק הנכים. אין מקום לתביעה בנזיקין.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
דין שלום, ועדה לא מקיימת עיו ןחוזר בהחלטתה. אתה יכול להגיש עעור לועדה רפואית עליונה. אין הוראה גורפת לגבי נכות זמנית או צמיתה בפוסט טראומה. ההחלטה היא בכל מקרה לפי נסיבותיו. ...
המשך תשובה