נכה צהל 60 אחוז. עברתי ועדה להחמרה בגב ונרשם בסיכומה 15 אחוז ומה קיבלתי זה שני אחוז בסיכום, נראה לי שיש בעיה חשבונית כאן נא התייחסותך תודה
כנראה שה 15% זו הנכות שהתווספה בגלל ההחמרה, אולם מאחר ויש לך נכויות נוספות, החישוב נעשה בשיטת השקלול ולכן המשקל "נטו" של התוספת הוא 2%.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
פרי שלום כל נפגע בתאונת דרכים זכאי לפיצוי מחברת הביטוח שביטחה את השימוש הרכב, בביטוח חובה, וזאת לפי חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים. אם הנפגע הוא חייל בשירות חובה שנפגע בחופשה, הוא עשוןי להיות זכאי...
המשך תשובה