ברצוני לדעת למי לפנות לגבי הטבות של ילדי נכה צה"ל שנפטר. וכן למי לפנות לגבי טופס שאולי חתם במשרד הבטחון למקרה מוות
ניתן לפנות לאגף משפחות במשרד הביטחון, בכל הקשור לזכויות יתומים. לגבי הוראות שנתן הנכה בחייו, יש לפנות לאגף השיקום, למשרד הראשי או ללשכה המחוזית בה טופל בחייו. לשני האגפים יש אתרי אינטרנט ובהם פרוט כתובות, טלפונים ושעות קבלה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
חנן שלום, בד"כ לוקח כחודש לקבל הודעה על החלטת הועדה. סביר שבגלל תקופת החגים יחול עיכוב. המועד ממנו משולמים התגמולים תלוי במועד הגשת התביעה, וכן בסוג הפגיעה (חבלה או מחלה) וסוג השירות הצבאי (חובה או...
המשך תשובה