סבלתי מקשקשת ופסוריאזיס במהלך הצבא, ביקור רב יחסית במרפאות ואצל רופאי עור רבים, לאחר השחרור ממשיך לסבול מזה. העם אפשר לתבוע את ביטוח לאומי/ או הצבא בגדר נכה או נפגע עבודה בצהל? עבודה על מסוקים וחומרים שונים ומסוכנים.
ניקי שלום
ניתן להגיש תביעה לפי חוק הנכים (לקבלת הכרה כנכה צה"ל) על מחלת פסוריאזיס שפרצה או הוחמרה בשירות. צריך להצביע על גורמים בשירות שהיה בכוחם להשפיע על הופעת המחלה או החמרתה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אריה שלום, יש כאן 2 בקשות שונות שאפשר להגיש יחד. בקשה אחת לגבי הגב היא בקשה לבדיקה חוזרת בשל החמרת מצב. הבקשה השניה לגבי בעיות העיכול היא בקשה להכרה בנכות מוסבת לפי תקנה 9. ...
המשך תשובה