שלום. בזמנו הוכרו לי 25% נכות באגף השיקום. חזרתי לארץ אחרי 10 שנים בחו"ל, אני יכול לחדש את קבלת הקצבה?
נחום שלום,
נכה צה"ל שנקבעה לו נכות צמיתה אמור להמשיך ולקבל קצבה גם כשהוא בחו"ל.
האם יתכן שהנכות שנקבעה לך היתה זמנית?
עליך להודיע למשהב"ט שחזרת לארץ ולבקש תשלום התגמולים. אם הנכות היתה זמנית תוזמן לבדיקה חוזרת וזכאותך תקבע לפי דרגת הנכות המעודכנת שתקבע לך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שי שלום, אכן עלולה להתעורר בעיה. חשוב לראות כיצד מנוסחת ההכרה - האם ההכרה היא בנכות בעמו"ש מתני או בפגיעה בגבהים ספציפיים. בסופו של דבר הנכות ניתנת לפי מגבלה של עמו"ש ולא לפי מספר הדיסקים הפגועים כ...
המשך תשובה