במהלך השירות הצבאי סחבתי משאות כבדים למרחקים ארוכים. בנוסף, נפצעתי בראש מחפץ שהושלך על ידי ערבים, איבדתי הכרה וזיכרון ואושפזתי למספר ימים. לאחר השחרור החלו כאבי גב שהתבררו כפריצת דיסק חמורה ובעקבותיה נותחתי לכריתה מלאה של הדיסק. התגלו פריצות דיסק נוספות. חשוב לציין שבמהלך השירות התלוננתי על כאבי גב. האם ניתן לעשות משהו?
לא כתבת האם אתה סובל עדיין מבעיות בגלל הפגיעה בראש.
אפשר להגיש תביעה להכרת זכות כנכה צה"ל בגין הפגיעות. צריך כמובן לאסוף תעוד רפואי רלבנטי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
טוהר שלום ניתן להגיש תביעה לפי חוק הנכים בגין הבקע. התביעה היא על הנכות בגין הבקע ולא על הצורך בניתוח וכו`. בקע שתוקן בצורה טובה מקנה נכות מינימלית בלבד. ...
המשך תשובה