הבן התגייס עם פלטפוס ברגל. ליחידה קרבית לאחר תקופה של שנה וחודשיים חלה החמרה וכנראה שיש צורך הניתוח. האם יש מקום להגשת תביעה?
מאיר שלום,
אם מדובר בהחמרה עקב תנאי השירות (בהבדל מתהליך טבעי של החמרה, בלי קשר לתנאי השירות), אז יש מקום להגשת תביעה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
גיל שלום, בד"כ הסיפוח לר"מ 2 מוגבל בזמן ומיועד לאפשר לך לקדבל תגמול מילואים בתקופת אי הכושר. רצוי שתנצל את הזמן להגשת תביעה למשהב"ט כדי שתוכל להמשיך ולקבל טיפול ותגמולים מאגף השיקום. ...
המשך תשובה