שלום רב. הבן שלי עבר ניתוח להוצאת תוספתן כחודשיים אחרי שהתגייס. התפתחה דלקת והיה צריך לעבור ניתוח חירום. האם אנחנו יכולים לפנות לאגף השיקום למרות שהניתוח לא בוצע כתוצאה מכך שנפצע בגלל השירות?
צביה שלום,
עפ"י חוק אגף השיקום יכול להכיר רק בני שנכותו נגרמה או הוחמרה עקב תנאי השירות. על פני הדברים ין כל קשר בין דלקת התוספתן והניתוח לבין תנאי השירות, כך שאין מקום לפנות לאגף השיקום.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
נעמה שלום, יש אפשרות לקבל הכרה בתסמונת פיברומיאלגיה, אך הדבר תלוי במידה רבה בתנאי השירות שלך טרם הופעת המחלה. האם היה עומס יוצא דופן? מתח נפשי, חבלה גופנית? יש מקרים שבהם התקבלה הכרה במחלה, ובאחרים ה...
המשך תשובה