משרת בקבע 12 שנה, במהלך השנה וחצי האחרונות התפתחה אצלי סוכרת, ויש לי רופא שזה קשור לתנאים בהם אני עובד ומשרת. יחד עם זאת אמר שזה יכול להיות גנטי ולאו דווקא קשור לשירות. האם לתבוע ואת מי?
גל שלום,
לפי הפרטים שמסרת חלות עליך הוראות חוק הנכים לאחר התיקון ששינה את מעמדם של אנשי הקבע.
המקרה שלך איניו נכלל בחוק הנכים. תוכל להגיש תביעה למוסד לביטוח לאומי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
איליי שלום, אתה זכאי להחזר על התקופה בה נכותך היתה 30%. אין ברירה אלא לנסות ולנדנד... נסה לדבר עם האחראי/ת על עובדי השיקום, או לשלוח מכתב רשום למנהל/ת המחוז על הבעיה והעדר הטיפול. ...
המשך תשובה