האם לאחר פיגור במשכנתא ו לאחר הזרמת כסף היצתבר עודף. האם יש ריבית על העודף כמו על הפיגור?
לא ברורה השאלה. האם הכוונה כי שולם על ידך סכום גבוהה יותר מהסכום שבפיגור ? באם התשובה חיובית אז לכאורה היה על הבנק להשיב לך את היתרה.כמובן שהכל תלוי בהסכם אל מול הבנק
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד מיכאל יעקובסון
055-4532997
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
בבקשת הגרירה בנק בודק, בין היתר, את ההכנסות כתנאי למתן אישור עקרוני לגרירה. ככל שהכנסותיכם ירדו, תשקלו הקטנת משכנתא טרם גרירה(במסלולים פחות אטרקטיביים) באמצעות הלוואה חיצונית/קרן השתלמות/משפחה ו...
המשך תשובה