שלום, במסגרת הליכים משפטיים ודרך כונס נכסים, קניתי את חלקו של בעלי בדירה. אני חשבתי לקבל משכנתא. לצערי, כל הבנקים שפניתי אליהם סירבו לתת לי מאחר ובעלי פיגר בתשלומים ,אותם הוא היה חייב לשלם במסגרת מזונות ע"פ פס"ד של בית משפט. אני מבקשת לדעת, איך אני יכולה להסיר את הכתם הזה ממני כדי שאוכל לקבל משכנתא. תודה
שלום רב,
לא ברור מדוע סרבו לתת. העובדה שבעלך פיגר לא אמורה להיות רלוונטית כיום ועליך להסביר להם שקנית את חלקו. תציעי בטחונות אם יש לך אפשרות לתת.
מציע לקבל ייעוץ משפטי ספציפי למקרה.
עו"ד אייל אשכנזי
אין באמור משום יעוץ משפטי או אחר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד מיכאל יעקובסון
055-4532997
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, אחרי שמשכנתא משולמת 10 שנים וככל הנראה מחיר הדירה עלה , אפשר שהבנק יסכים "לוותר" על הערב. הלווה יגיש בקשה בצירוף אישורי הכנסה, דפי חשבון וכיו"ב וכנראה יהיה צורך בשמאות עדכנית. במידה וקיימ...
המשך תשובה