אני מעוניינת לקנות בית במושב יוקרתי בצפון הארץ. נאמר לי שעליי לעבור ועדת קבלה על מנת לקבל אישור לרכוש את הבית. האם זה נכון? זה נשמע לי מאוד לא חוקי, שאני מעוניינת לשלם (הרבה כסף) על בית במושב, ואנשים יכולים פשוט לא לאשר לי לגור שם? נשמע הזוי. אודה אם תאמר לי האם האמירה נכונה.
איילת שלום,
אכן קיימות ועדת קבלה לצורך קבלה למושב.
בברכה,
יעל פרי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יעל שלום טופס 4 מהווה טופס אישור אכלוס. אישור זה נדרש על מנת לחבר את המבנה לשירותי מים, חשמל ותקשורת. יש השלכות מיסוי בעת מכירת/רכישת נכס ללא טופס 4 . ניתן לרכוש נכס ללא טופס 4 אך יש בכך סיכונים לא...
המשך תשובה