שלום האם צריך רשיון ואו הייתר מיוחד להכניס לחצר אחורית אוטובוס עם גלגלים למטרת מגורים
הבדיקה הינה מה מטרת השימוש העיקרי באוטובוס? לצורך נסיעה או לצורך מגורים?
ככל והאוטובוס משמש לנסיעה והוא מתנייד במהלך ימי השבוע קשה יהיה לראות בו סג של בית מגורים קבוע.
אם האוטובוס הובא לחצר כסוג של תחנה אחרונה בחיי האוטובוס, ברור שההתייחסות אליו הינה כמו אל מבנה נייד אחר המצריך היתרים ואישורים כמו כל מבנה מגורים אחר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יובל שלום, לא ברור על מה הקיבוץ בחר להעלות את "דמי האחזקה" ואיזה רכיב בדיוק הוא מבקש להעלות. כן לא עולה מפנייתך האם אתה חתום על הסכם תושבות? הצעתי כי תיגש לעורך דין עם כל הפרטים הרלוונטיים על מנת ל...
המשך תשובה