אני ירשתי ביחד עם אחותי בדירה בקיבוץ לפי צו ירושה. ברצוני להעביר לאחותי את חלקי לאחותי לאחר השלמת הרישום והתשלום למנהל על חכירה לדורות. מה ההליכים לביצוע תודה שלמה
שלמה שלום
מאחר ופנית אלי באופן אישי השבתי לך בהרחבה ולפיכך אין צורך שאחזור על התשובה כאן
בכל שאלה נוספת הנך מוזמן לשוב ולפנות למשרדי
יעל פרי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
רננה שלום מדובר בשאלה ספציפית לגבי משק ספציפי ויש לבחון את נתוני המשק והמסמכים הרלוונטים בכדי להשיב לשאלתך מציעה שתפני לייעוץ משפטי פרטני בברכה, יעל פרי, עו"ד...
המשך תשובה