שלום, הוריי מינו אותי כבן ממשיך במשק במושב בשנות ה-90, והמינוי אושר. לאחרונה, לאחר פטירתם, התברר שבצוואתם הם ביקשו שהמשק יימכר והתמורה תחולק שווה בשווה בין כל ארבעת האחים, או שאפצה את אחיי בשווי חלקם. במידה והמינוי תקף, האם אני חייב לפצות את האחים שלי למרות שהזכויות עברו אליו רשמית?
איתמר שלום
ככל והמינוי שלך כבן ממשיך בוצע והושלם כדין ובעת המינוי לא התחייבת על פיצוי אחייך הרי שאתה לא נדרש לפצות את אחיך למרות הקבוע בצוואה.
בברכה,
יעל פרי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
משה שלום, לא עולה משאלתך מדוע התשובה מתעכבת זמן כה רב. מציעה לפנות לאגודה ולברר את הסיבות שהתשובה טרם התקבלה ובהתאם לזה לכלכל את צעדיך. בברכה, יעל פרי, עו"ד מנהלת פורום אגודות שיתופיות, מושבים ק...
המשך תשובה