בכדי להגדיל ולהצעיר את תושבי הקיבוץ הוחלט לתת תמריץ לבנים שחוזרים הנחה ברכישת בית בסכום של כמה עשרות אלפי שקלים בשנת 2010 . האם זה חוקי עכשיו ב-2014 לחזור בהם ולבטל את ההסכם ולחייב את הורי הבן/ת שחזרו והשתקעו בקיבוץ בסכום ההנחה שקיבלו?
אביבה שלום,
הדבר אינו חוקי
בברכה,
יעל פרי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אריק שלום על הוועדה להעביר את החלטתה בכתב תוך זמן סביר ולא ניתן להשאיר אותך ללא מענה כלל. בכל מקרה, את ההשגה על ההחלטה יש להגיש תוך 30 יום מהמועד בו התקבלה ההחלטה....
המשך תשובה