הי, אנחנו מעוניינים לבנות מבנה מגורים שני על חלקה במושב. הבנו שניתן לבנות שתי יחידות של 160 מ' ויחידה נוספת של 55 מ' (בכפוף לרצף דורי) ללא תשלומים למינהל. מה שלא ברור לנו, ועוד פחות ברור לנו כיצד ניתן לברר, זה האם 160 מ' אלה כוללים את שטחי הממ"ד ושטחי השירות, או שניתן לבנות את השטחים הנוספים בלא תשלומים נוספים למנהל. תודה! א'
הכוונה ב- 160 מ"ר הינה ניצול של 160 מ"ר מזכויות הבניה הקיימות (בדר"כ 375יש בנחלה מ"ר)
בברכה,
יעל פרי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
לולי שלום לאחר שהמינוי הושלם כדין בכל המוסדות הרלוונטיים לא ניתן לבטלו באופן חד צדדי- אלא בהסכמת הבן הממשיך שמונה או באמצעות צו בית משפט אשר יבחן את תנאי המינוי ונסיבות ועילות הבקשה לביטול המינוי .בד...
המשך תשובה