בבעלותי נחלה חקלאית .איני מתגורר בה מזה 10 שנים. אני אב לארבע ילדים .אחד הבנים מעוניין בנחלה ומוכן לפצות את אחיו וגם אותי . מה הדרך הנכונה לבצע מהלך מסוג זה במינימום הוצאות מיסוי (הלוואה מתנה ? ) אם בכלל ,
אבי שלום,
יעל מנת לקבל מענה לפנייתך עליך להגיע לייעוץ משפטי פרטני , הפורום אינו המקום המתאים לכך.
בברכה,
יעל פרי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
בן שלום באפשרותך למכור את המשק באופן עקרוני באפשרותך גם להוריש אותו לילדיך . תשומת ליבך כי ישנה חובת מגורים של בעל הנחלה בנחלה . בברכה, יעל פרי, עו"ד...
המשך תשובה