להוריי משק חקלאי במושב. במשק מתגוררים אני ואחי, כל אחד עם בני משפחתו, ביחידת דיור שהוסבה בעבר ממחסן לבית מגורים ללא תוכנית בנייה. אני מעוניינת לבנות בית במשק. האם כדי לקבל אישורי בנייה יהיה עלינו להרוס את כל יחידות הדיור במשק? תודה על תשובתך.
יעל שלום,
כדאי להסדיר את הבניה והשימוש החורג בטרם פניה לרשויות לקבלת אישור בניה.
בברכה,
יעל פרי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
תמיר שלום, אני מבינה שהשאלה נוגעת להסכם מתנה בתוך המשפחה- מבחינת שכר טרחה - השוק הוא שוק חופשי וכל עורך דין מתמחר את שירותיו בהתאם לראות עיניו כך שתוכל למצוא קשת של הצעות. מבחינת מיסוי- הרי שבעת הע...
המשך תשובה