שלום,אם בנחלה אין בניה בכלל יש רק בית ישן 2.5 דונם ליד הבית מחייבים אותנו במועצה עבור מיסים האם זה חוקי.
רננה שלום
משיש בית בנוי על הנחלה גם אם הוא ישן הרי שאין מדובר בנחלה שלא בנוי עליה דבר וניתן לחייב אתכם במיסים.
בברכה,
יעל פרי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ארז שלום, באופן עקרוני, כאשר נעשה דוח ביקורת חיצוני או פנימי לפי דרישת רשם האגודות השיתופיות או לפי החלטת האסיפה הכללית, יש להעביר את הדוח לכלל החברים (או לפחות לאפשר עיון בו). אם הדוח כולל עניינים ...
המשך תשובה