שלום רב, שכחתי להוסיף שהוויכוח בכרטסת הוא לא על מס מונציפלי, דמי חכירה (לאלה יש לי קבלות ששולמו),ולא על מיסי ועד מושב אלא על סכומים אחרים שחוייבו בכרטיס. האם לסכומים אלה יכולה להיות התישנות? האם המושב צריך לתת את ההסבר לסכומים האלה בדרישתו? תודה רבה
לכל דבר בכרטיס צריך להיות הסבר ממה זה נובע, אני מציע שתבקשי מהוועד הסבר לחיובים.
טענת התיישנות תמיד יכולה להיטען ע"י בעלי חוב.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
גליה שלום, באפשרותך לפנות לאותו שכן בכתב (בעצמך או באמצעות עורך דין) ולהבהיר לו כי פניותיו הרבות עולות לכדי הטרדה של ממש וכי את חשה לחוצה ומאוימת על ידיו. קל וחומר כי פניותיו נוגעות לחנייה שהינה חני...
המשך תשובה