שלום, אני מעוניין לעבור דרך מושב שכן בדרך חקלאית, המקצרת לי 10 קמ נסיעה, הבעיה שמושב השכן הציב שער ואינם מתירים לתושבים זרים לעבור בעוד הם בעצמם משתמשים בדרך ובפתיחת השער על ידי הסלולר. האם זה חוקי, האם ביהמש יכול לחייב אותם לאפשר לכולם לעבור. נ.ב הדרך בהמשך עוברת בישוב שלישי. תודה
אמית רגב שלום
כפי שעולה מפנייתך אתה מבקש לעבור דרך קרקע חקלאית שהבעלות שלה הינה של המושב השכן ו/או של מי מחבריו. לפיכך הרי שזכותו של בעל הזכויות בקרקע להגביל כניסה לשטחו.
בברכה,
יעל פרי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
איציק שלום באופן עקרוני השכרת של חלק מהמשק עומד בניגוד לכללי רשות מקרקעי ישראל . ככל ותשכיר את המשק בניגוד לכללים אתה חשוף לקנסות בגין שימוש חורג. הצעתי היא לבחון היטב את ההסכם החל על המשק בטרם בי...
המשך תשובה