שלום בקיבוצי הוחלט לבחור שני מזכירים. האם אפשר לבחור אותם כאיש אחד, או שכל אחד צריך היבחר בנפרד.
האופן בו מבוצעת ההצבעה ייקבע על פי ועדת הבחירות שמונתה לצורך כך .
לדעתי אין משמעות לאופן בו תבוצע ההצבעה בפתק אחד או בשניים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
חיים שלום, הליך פיצול מגרש מנחלה מתבצע כך: בשלב הראשון, יש לערוך תב"ע לפיצול המגרש מהנחלה. יש להחתים את האגודה השיתופית על התב"ע, ועדה מקומית ורשות מקרקעי ישראל ולבסוף יינתן תוקף לתוכנית על ידי ה...
המשך תשובה