סבא שלי היה רוב חייו חבר קיבוץ. הוא נפטר לאחרונה. הקיבוץ עובר בשנים האחרונות התחדשות ונעשתה חלוקה של שטחים. יש חברי קיבוץ אשר אפילו רשמו במנהל את שמם על הבית. סבא שלי לא הספיק לרשום את שמו. כיצד היורשים יכולים לדאוג לטיפול בזכויות המגיעות לו ולמנוע מצב שהוא יוותר בלי קרקע (זאת אומרת, היורשים)?
עליך לבדוק בהחלטות אסיפות של הקיבוץ בו התגורר סבך, מה הוא המועד הקובע שנקבע ע"י הקיבוץ לצורך שיוך הנכסים.
בהנחה שסבך נפטר לפני המועד הקובע ייתכן והוא אינו זכאי לשיוך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
רובי שלום, החוזה המשולש החל על המשק הינו החוזה המגדיר את הזכויות של בעלי הנחלה כברי רשות . זהו חוזה בין האגודה השיתופית לרשות מקרקעי ישראל ולסוכנות היהודית. על פי הסכם זה ניתן למנות בן ממשיך למשק (ה...
המשך תשובה