שלום רב. יש לי דירה בקיבוץ אותה אני מעוניינת להשכיר. בתקנון הקיבוץ יש כל מיני הגבלות על השכרת הדירה. אני לא מצליחה להבין את כל התנאים וההגבלות. כדאי לפנות לעורך דין?
הילה שלום,
כפי שכתבת בעצמך ההגבלות והתנאים לצורך השכרת דירתך קבועות בתקנון הקיבוץ המהווה את החוזה המחייב בין חברי הקיבוץ לקיבוץ
לפיכך ככל והתנאים והמגבלות אינם ברורים לך באפשרותך לפנות לעורך דין על מנת שיוכל לפרש לך את הקבוע בתקנון.
בברכה,
יעל פרי, עו"ד
מנהלת פורום אגודות שיתופיות, מושבים, קיבוצים ובן ממשיך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יובל שלום, לא ברור על מה הקיבוץ בחר להעלות את "דמי האחזקה" ואיזה רכיב בדיוק הוא מבקש להעלות. כן לא עולה מפנייתך האם אתה חתום על הסכם תושבות? הצעתי כי תיגש לעורך דין עם כל הפרטים הרלוונטיים על מנת ל...
המשך תשובה