דודי נפטר ללא ילדים והוריש לי ולאחי, האחיינים שלו, את הדירה שבה התגורר בקיבוץ. אני ואחי לא גרנו בקיבוץ מעולם וגם לא מעוניינים להיות חברים בו. האם יש לנו אפשרות להשתמש בנכס לצורכינו בלי למכור אותו גם אם אנחנו לא מעוניינים להיות חברי קיבוץ או שזה בלתי אפשרי וחייבים למכור?
שרמן שלום,
אופן מימוש הדירה שהתקבלה בירושה קבועה בהסכם השיוך ובתקנון הקיבוץ לכן לא אוכל להשיב לפנייתך ללא בחינת מסמכים אלו.
בברכה,
יעל פרי, עו"ד
מנהלת פורום אגודות שיתופיות, מושבים, קיבוצים ובן ממשיך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
איציק שלום, לא עולה מפנייתך איזה תהליך אתה מבקש לעצור? מה בדיוק הרשות עושה אשר פוגע בזכויות של בעלי המשקים הוותיקים? איזו עתירה מנהלית הוגשה ובאיזה עניין ועוד לפיכך קיים קושי להשיב לשאלתך בברכה, יע...
המשך תשובה