שלום רב, אני ורעייתי החלטנו להתגרש, יש לנו משק חקלאי בצפון שרשום על שם חמותי. האם הגירושין שלנו יפגעו בזכויות במשק של 3 ילדינו?
שמעון שלום
מפנייתך לא עולה מה הזכויות שלכם במשק (או של ילדיכם) ולכן אין באפשרותי להשיב לשאלתך.
ככל והמשק רשום על שם חמותך הרי שהיא בעלת הזכויות ולא אתם ו/או ילדיכם.
בברכה,
יעל פרי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שרה שלום, חיובם של בעל נכס בהיטל ביוב נקבע בחוק הרשויות המקומיות (ביוב), התשכ"ב-1962. שיעור היטל הביוב נקבע על ידי מחוקק המשנה. בהתאם לחוק הרשויות המקומיות (ביוב), התשכ"ב-1962, מוטל היטל הביוב לשם...
המשך תשובה