שלום, אני וגרושתי חברי קיבוץ אשר כחלק מתהליך ההפרטה ושיוך הדירות אנו זכאים לקבלת קרקע ונדרשים לשלם למנהל עבור כך. שאלתי היא: 1. האם כל אחד מאיתנו יכול לקחת משכנתא בנפרד ובכך לשעבד את אותה קרקע? 2. אם כן, מה קורה אם אחד הצדדים אינו עומד בתשלומים וההחזרים? תודה
אמיתי שלום ,
מאחר ופנית אלי גם באופן אישי, שלחתי לך את התשובה ישירות למייל האישי שלך.
בברכה,
יעל פרי, עו"ד
מנהלת פורום אגודות שיתופיות ,מושבים , קיבוצים ובן ממשיך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
מור שלום, על מנת להשיב לשאלתך יש לבחון את ההסכם החל על המשק והתנאים שנקבעו בו. באופן עקרוני, ככל וחל על הנחלה הסכם משבצת/הסכם משולש הרי שעם פטירת אחד מבני הזוג, מלוא הזכויות בנחלה יועברו לבן הזוג שנ...
המשך תשובה