בבעלותינו משק עזר (1833 מ"ר) עם מבנה מגורים, אין ברשותנו נכס נוסף אין כל זכויות בנייה לא ממומשות על הנכס הנכס מוצע למכירה האם אני זכאי לפטור על דירת מגורים מזכה על כל הנכס או שעלי לפצלו במידה ועלי לפצל מה השטח המכסימלי שניתן ליחס לדירת המגורים לצורך פטור
צבי שלום
אנא פנה לפורום מיסים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שקד שלום, באופן עקרוני, ניתן להגיש בקשה להיתר בנייה למבנה הבנוי ללא היתר. יש לבדוק את המצב התכנוני לגבי המשק הספציפי. יחד עם זאת, תידרשו לשלם קנסות בגין בניה ושימוש חורג לעבר. מדובר בסכומים לא מב...
המשך תשובה