שלום רב, לאחרונה, עקב בניית שכונה חדשה בקיבוץ בו אני גרה, הוחלט בקיבוץ להעביר את פחי האשפה, גזם, אשפה גושית למרכז המרוחק מאד מביתי. כיום אני זקוקה לרכב על מנת לזרוק את הפח, וגזם ופסולת גושית אזדקק לבקש מאיש מקצוע בתשלום לפנות למרכז. (אין אפשרות להוציא את הגזם/ פסולת ליד הבית ביום מסויים וכדומה.) אני מרגישה שהמועצה/קיבוץ לא עונים על הצורך והזכות הבסיסית שלי להיות עצמאית בזריקת הזבל ולא עוזרים לי בפינויו. האם יש חוק מסויים שהמועצה חייבת לעמוד בו מבחינת מרחק מרכזי האשפה מהבית? אני גרה בקיבוץ נצר סרני, מועצה איזורית גזר.
שלום רב
שאלות הנוגעות לחובת המוצעה האזורית בהעמדת מרכזי אשפה אינן רלוונטיות לפורום זה.
בברכה,
יעל פרי, עו"ד
מנהלת פורום אגודות שיתופיות, מושבים, קיבוצים ובן ממשיך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
מיכאל שלום, נחלה יכולה להירשם רק על שם אדם אחד ובן זוגו. לא ניתן לרשום זכויות בנחלה על שם מספר אחים לפיכך, עליך להגיע להסדר עם כלל היורשים בטרם תבנה את ביתך אחרת הנך משקיע כספים על אדמה שאינה ברשות...
המשך תשובה