שלום רב, האם הגיוני שמנהל מקרקעי ישראל ידרוש תצהירי הסתלקות מירושה, במקום בו הוגש למנהל פסק דין פשרה בין היורשים מהמחוזי בו הועברו הזכויות ליורש אחד? תודה
מירית,
רמ"י דורשת את תצהירי ההסתלקות כל עוד לא תוקן צו הירושה בהתאם לפסק הדין .
מאחר ועולה כי פסק הדין הושג בפשרה, הרי שאני מאמינה שאין מניעה מצד היורשים לחתום על המסמכים הנדרשים.
בברכה,
יעל פרי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
זיווית שלום, יש לבחון את הזכויות המשפטיות והתכנוניות בנחלה הספציפית בכדי להשיב לשאלתך. באופן עקרוני , בנחלה ישנם 375 מ"ר זכויות בנייה. בנחלה ניתן לבנות 3 יחידות כאשר היחידה השלישית צריכה להיות עם ...
המשך תשובה