שלום רב, האם הגיוני שמנהל מקרקעי ישראל ידרוש תצהירי הסתלקות מירושה, במקום בו הוגש למנהל פסק דין פשרה בין היורשים מהמחוזי בו הועברו הזכויות ליורש אחד? תודה
מירית,
רמ"י דורשת את תצהירי ההסתלקות כל עוד לא תוקן צו הירושה בהתאם לפסק הדין .
מאחר ועולה כי פסק הדין הושג בפשרה, הרי שאני מאמינה שאין מניעה מצד היורשים לחתום על המסמכים הנדרשים.
בברכה,
יעל פרי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
רביב שלום, באופן עקרוני, במקרה של פרידה, ידוע בציבור, זכאי לבצע פירוק שיתוף ואיזון משאבים. ככל ותוכיח את היותך ידוע בציבור וכי הנחלה הינה נכס בר איזון בניכם הרי שתהייה זכאי למחצית מהזכויות בנחלה במק...
המשך תשובה