שלום רב, אין חריגות בניה במשק, יש מבנה של אריזה של פרחים משנת 1975. האם ניתן להפוך אותו לבית למגורים? האם אנחנו יכולים לעשות את כל הסידורים של שינוי יעוד לבד דרך המנהל והמועצה?
רננה שלום
מדובר בשאלה ספציפית לגבי משק ספציפי ויש לבחון את נתוני המשק והמסמכים הרלוונטים בכדי להשיב לשאלתך
מציעה שתפני לייעוץ משפטי פרטני
בברכה,
יעל פרי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
גדעון שלום יש לבחון את תנאי הסכם הרכישה. ככל והחזקה הועברה הרי שלבטח אביך שילם את מלוא התמורה בגין הנכס ולפיכך הרי שהוא יכול לפעול בשטח כבשלו גם אם טרם נרשמו הזכויות בשטח בלשכת רישום המקרקעין. בבר...
המשך תשובה