שלום נודע לי השבוע במשטרה שנשפטתי בשנת 2008 על עבירת תנועה שעשיתי כביכול בשנה זו לפסילה ולקנס. מה אני צריך לעשות בכדי לצלם תיק זה? יאיר
לפנות לבית המשפט ששפט אותך ולבקש את כל הפרוטוקולים
אתה יכול לפנות לתביעה ולבקש את כל חומר החקירה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

גדי שלום רב, כאשר מוגש כתב אישום בגין נהיגה במהירות מופרזת שנמדדה באמצעות מכשיר ה"דבורה" חשוב להבין כי מדובר במכשיר הדורש מיומנות הפעלה מדויקת על פי נהלים קשיחים של משטרת ישראל. 1. טענת "לא אני ...
המשך תשובה