אמש, בשעות הערב עמדתי בפקק ביציאה ממרכז מסחרי. פניתי שמאלה, בלי יכולת לראות שגם בפניה שמאלה היה פקק. בכך, חסמתי אוטו למשך שתי דקות בערך עד שנסעתי רוורס וחיכיתי שיעברו. מהאוטו שחסמתי יצאה אישה שאיימה להגיש נגגדי תלונה ולתת לי דוח כי היא שופטת. שאלתי היא, האם בסמכותה להגיש נגדי איזה שהוא סוג של תלונה רק לפי מס' הרכב?
תתקשר אלי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דניאל שלום רב, אני יכול להבין את הלחץ שאתה חש בהתמודדות עם זימון לדיון ראשון בחייך, אך אנסה לעודד אותך בכך שמדובר בעבירה שאינה חומרה ומאחר ואין לחובתך עבירות קודמות, אני צופה הקלה משמעותית בעונש שי...
המשך תשובה