שלום, קיבלתי הזמנה לדין על אי מתן זכות קדימה. נתנו לי תאריך לבית משפט בתשיעי לדצמבר כאשר הגעתי לשם אמרו לי שהתיק עדיין לא נפתח ושיזמינו אותי בתאריך אחר אבל נתנו לי חותמת שהגעתי בתאריך התשיעי לדצמבר. היום קיבלתי מכתב הביתה עם פסק דין : חודשיים ללא רישיון על תנאי לשנתיים ו1000 שח קנס על זה שלא הגעתי למשפט שהיה בראשון לינואר ולא קיבלתי שום הזמנה הביתה שהודיעה לי שיש משפט בתאריך זה. איך אני יכול לבטל את הקנס הכספי על כך שלא הגעתי למשפט? אשמח לייעוץ.
לשלוח בקשה לביטול פסק הדין עם הנימוקים שציינת בצירוף תצהיר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אדווה שלום רב, ככל והמשטרה תחליט על הגשת כתב אישום בגין ביצוע עבירת חציית צומת ברמזור אדום, תשלח הזמנה לדין לכתובתו של בעל הרכב. במידה ובעל הרכב לא נהג ברכב בשעת ביצוע העבירה, באפשרותו לבקש להס...
המשך תשובה